مدیریت برند به روش انبه قرمز

فهرست محتوا

مطالعه موردی: انبه قرمز

red mango logo 300x300 1 - مدیریت برند به روش انبه قرمز - هویت برند, مراحل برندسازی, مدیریت برند, مارکتینگ, جزوه برندسازی, تبلیغات, برندینگ, برندسازی در ایران, برندسازی, برند, ارزش ویژه برند - %d8%af%d8%b3%d8%aa%d9%87%e2%80%8c%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d9%86%d8%b4%d8%af%d9%87, %d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c, %d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af

چالش ها

  عملیات موفقیت آمیز چند واحدی منگو قرمز به راه حلی برای اطمینان از ثبات در فروشگاه ها و برای مدیریت ارتباطات در حین و بین شیفت ها نیاز داشت که می توانست با رشد شرکت سازگار شود.

راه حل ها و مزایا

کتاب قرمز مدیر

  • کتاب قرمز مدیر به بخشی جدایی ناپذیر از ایجاد تجربیات ثابت مشتری تبدیل شده است.
  • برای عملیات خاص منگو قرمز سفارش سازی شده است.
  • به آماده سازی، کاهش ضایعات و حفظ سطح همتراز کمک می کند.
  • مدیران را از دویدن به دفتر برای حل مشکلات بوجود آمده در مستندات باز می دارد و به آنها اجازه می دهد در کنار مهمانان بمانند.
  • ناکارآمدی ها را با تجمیع همه ارتباطات در یک مکان کاهش می دهد.
  • به کارمندان کمک می کند تا با بیان دیدگاه کلی شرکت احساس مشارکت کنند.

اپراتورهای سموف-ای (SMOOTH-IE): انبه قرمز موفقیت شیرینی را با کمک کتاب قرمز مدیر تجربه می کند

بسیاری از سال های پیش، ایده‌ای خوشمزه و سالم تر برای جایگزینی ماست منجمد به وجود آمد. در واقع آنقدر خوشمزه بود که در سال 2002 یک فروشگاه در کره جنوبی افتتاح شد.

آن انبه قرمز نامیده شد، زیرا “انبه، به طور مشخص خوشمزه و دارای مواد مغذی بالا است و در مرحله بهینه به رنگ قرمز می رسد” به طور طبیعی، مفهوم سرویس سریع آگاهانه سلامتی به موفقیت یک شبه تبدیل شد.

در سال 2007، دیو کیم، مدیر ارشد مفهومی، انبه قرمز را به ایالات متحده آورد و آیتم‌های منوی جدیدی مانند اسموتی، پارفی ماست و چای سرد پروبیوتیک را توسط آن تهیه کرد. امروزه، این امتیاز همچنان در حال رشد و دارای بیش از 321 فروشگاه در سطح بین المللی و در سراسر ایالات متحده است.

این فرنچایز اخیراً منوی خود را گسترش داده و ویترین های امروزی خود را برای فروش گزینه های سالم دیگری مانند آبمیوه های سفارشی، سالاد، مواد بسته بندی، نان های تخت و تنقلات تازه طراحی کرده است.

Red Mango restaurant - مدیریت برند به روش انبه قرمز - هویت برند, مراحل برندسازی, مدیریت برند, مارکتینگ, جزوه برندسازی, تبلیغات, برندینگ, برندسازی در ایران, برندسازی, برند, ارزش ویژه برند - %d8%af%d8%b3%d8%aa%d9%87%e2%80%8c%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d9%86%d8%b4%d8%af%d9%87, %d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c, %d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af

عملیات فعال

اگر انبه قرمز دستور العملی برای موفقیت شیرین داشت، این دستور العمل شامل مواد اولیه تازه، تجربه لذیذ مشتری ، صاحبان باهوش شعبات و کارکنان آموزش دیده بود. برای تکمیل آن، آنها از کتاب قرمز مدیر توسط هات اکجویلاد (HotScheduled.inc)استفاده می کنند.

کریگ ارلیش، معاون عملیات، توضیح داد: «کتاب قرمز مدیر یک استاندارد برای همه فروشگاه‌های انبه قرمز ما است.

ارلیچ در مارس 2013، پس از 25 سال پیشروی در چندین زنجیره خرده فروشی بزرگ، به این شرکت پیوست. می توانید بگویید که او یکی دو چیز در مورد ثبات، ارتباط و کنترل شیفت می داند.

او چنین گفت که: «مدل ما به فرانشیز(franchisees) های غایب و اپراتورهای مالک اجازه می دهد. کتاب قرمز مدیر به خوبی با آن وضعیت کار می کند زیرا ابزاری عالی برای ثبت سوابق و ارتباط است. همچنین برای چک لیست های پیگیری و پیش بینی نیز عالی است.”

آموزش مالکان و مدیران حدود هشت هفته قبل از افتتاح انبه قرمز جدید شروع می شود. این تیم از نزدیکترین فروشگاه انبه قرمز بازدید می کنند و به مدت شش روز تیم آن ها را تحت الشعاع قرار می دهد. ارلیچ توضیح داد: «آن فروشگاه در حال حاضر از کتاب قرمز مدیر استفاده می‌کند، بنابراین کارمندان جدید نگاهی مستقیم به نحوه استفاده موفقیت‌آمیز از کتاب دارند.

یک هفته پس از افتتاح فروشگاه جدید، نماینده ای از انبه قرمز برای تسهیل برخی آموزش های نهایی فروشگاه به آنجا می رود. اینجاست که کارمندان واقعاً می‌توانند با کتاب قرمز مدیر تعامل داشته باشند و بفهمند که چرا برای شیفت های آنها مهم است. یک پیگیری نهایی – یک بازدید معمول – توسط یک مدیر پشتیبانی میدانی حق رای انبه قرمز انجام می شود که بررسی می کند تا مطمئن شود عملیات مطابق با استانداردهای شرکت است.

کتاب قرمز مدیر به خوبی با آن شرایط کار می کند زیرا یک ابزار عالی برای ثبت سوابق و ارتباط است.

– کریگ ارلیش، معاون عملیات

آماده برای تکرار

ثبات و کیفیت محرک های کلیدی در رضایت و وفاداری مشتری هستند – چیزی که برند انبه قرمز سهام زیادی را برای حفظ آن قرار می دهد. واضح است که، هر بار عالی درست کردن دستورالعمل ها باعث می‌شود مشتریان بارها و بارها به شما برگردند.

کتاب قرمز مدیر سه ماهه و سفارشی انبه قرمز بخشی جدایی ناپذیر از ایجاد تجربیات ثابت مشتری است. محتویات کتاب شامل چک لیست ایمنی مواد غذایی و نگهداری ماهانه و همچنین مراحل تمیز کردن اجباری، گزارش هفتگی درجه حرارت و شمارش محصول است.

ارلیش گفت: “یک چیزی که واقعاً به آن کمک می کند سطوح همتراز است.” اگر سطح همتراز خیلی پایین باشد، در صورت شلوغ فروشگاه ها محصولات در خطر تمام شدن قرار می گیرند و محصول خیلی بالا و گران به فروش می رسد. این ضایعات را در 300 فروشگاه محاسبه کنید و به راحتی می توانید ببینید که هزینه ها چگونه می تواند افزایش یابد – تقریباً به صورت تصاعدی.

کارمندان باید مقدار مناسبی از محصول را در صبح آماده کنند تا تمام نشود. به عنوان مثال، محبوب ترین مواد تشکیل دهنده ما توت فرنگی است. کارمندان از کتاب قرمز مدیر استفاده می کنند تا در یک روز خاص به ورودی توت فرنگی در آن زمان نگاه کنند.»

کتاب قرمز مدیر به ما اعتماد به نفس بالاتری در عملیات روزانه می دهد.

– کریگ ارلیش، معاون عملیات

اگر ضایعاتی وجود داشته باشد، آنها یک بخش کامل برای ثبت مقدار موجود در شیفت صبح، مقدار آماده سازی، مقدار باقی مانده در پایان، کل مقدار مصرف شده و موارد دور ریخته شده دارند.

داشتن اطلاعات در یک نقطه، دید مالکان و کارمندان را نسبت به آنچه که در طول هر شیفت اتفاق می افتد، را شفافیت می دهد.

ارلیش گفت: «کتاب قرمز مدیر به ما اعتماد به نفس بالاتری در عملیات روزانه می دهد.
download - مدیریت برند به روش انبه قرمز - هویت برند, مراحل برندسازی, مدیریت برند, مارکتینگ, جزوه برندسازی, تبلیغات, برندینگ, برندسازی در ایران, برندسازی, برند, ارزش ویژه برند - %d8%af%d8%b3%d8%aa%d9%87%e2%80%8c%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d9%86%d8%b4%d8%af%d9%87, %d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c, %d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af

عبور از باتوم

در واقع، کتاب مرز مارپیچی در طول سال ها به خوبی کار کرده است. می توانید بگویید این راه حل اصلی سیار است. ارلیش گفت: «این کار باعث می‌شود که کارمندان مجبور نباشند هر بار که نیاز به رسیدگی به یک مشکل دارند به دفتر پشتیبان مراجعه کنند.

با بیش از 40 طعم ماست، تاپینگ های نامحدود و بیش از 20 ماده تشکیل دهنده اسموتی، چیزی به سادگی یک جابجایی شیفت می تواند به یک ارتباط و کار جدید تبدیل شود. ارلیش به تغییر شیفت انبه قرمز به عنوان “واگذار کردن باتوم” اشاره می کند. او معتقد است که وقتی به درستی از کتاب قرمز مدیر استفاده می شود، برای انتقال آرام بسیار مهم است.

ثبت اطلاعات مهم در یک نقطه متمرکز تضمین می کند که کارکنان از استانداردهای انبه قرمز در سراسر سازمان پیروی می کنند.

او توضیح داد: «کتاب قرمز مدیر ما بر اساس چک‌لیست‌های شیفت اول، نیمه و شب شکسته می‌شود. بنابراین، با رفتن یک نفر، کارمند بعدی دقیقاً می بیند که کدام وظایف کامل شده اند و هنوز چه کارهایی باید انجام شود.

زمانی که کارمندان از نوت بوک های جداگانه در سراسر فروشگاه استفاده می کنند، ناکارآمدی های زیادی ظاهر می شود. کتاب قرمز مدیر آنها را حذف می کند.

مانند هر عملیات سرویس سریع، هدف این است که حدس و گمان را از معادله عملیات خارج کنید. شکی نیست که یک کارمند آب سرد را شب قبل دم کرده است. و اگر یک کار به درستی تکمیل نشود، ارلیش می گوید که از آن به عنوان یک فرصت آموزشی استفاده می کنند.

سلامتی آگاهانه

منوی انبه قرمز برای مشتریان جذابیت زیادی دارد. این فرنچایز استانداردهای بهداشتی و تغذیه ای سختگیرانه ای را حفظ می کند و به قول خود مبنی بر ارائه محصولی تازه و در فصل عمل می کند.

مشارکت کارکنان یکی دیگر از جذابیت های کار است و فرنچایز ها آن را برای سلامت سازمان حیاتی می داند.

“تعامل کاملاً نشانگر موفقیت فروشگاه های ما است. فروشگاه‌های انبه قرمز با سودآوری بیشتر معمولاً تعامل بهتری بین کارمندان دارند. آن‌ها احساس می‌کنند که اهداف مشترک را می‌دانند، چه این اهداف فقط برای یک روز باشد یا برای کل مدت زمان کاری. آنها احساس می کنند با چشم انداز کلی شرکت مرتبط هستند.

فروشگاه با سرویس کامل بسیاری از ارتباطات روزمره را تسهیل می‌کند و دیدن اهداف انبه قرمز را برای کارمندان آسان می‌کند.

انبه قرمز فرصت های بازاریابی جالبی در آن پیدا کرده است. زمانی که آیتم‌های منوی جدیدی را معرفی کردیم، کتاب قرمز مدیر را به‌روزرسانی کردیم تا استانداردها و چک‌ لیست‌های محصول را شامل شود. بنابراین اکنون همه فروشگاه‌های ما می‌بینند که ما آبمیوه‌ها و محصولات بیرون بر جدیدی را ارائه می‌کنیم. آنها را در مورد آنچه در سراسر جهان اتفاق می افتد و اینکه چگونه می تواند در فروشگاه آنها کار کند هیجان زده می کند.”

ارلیش می بیند که این کار برای سایر مارک های خرده فروشی نیز کار می کند، مانند زمانی که او به یک خرده فروش مد که به دلیل خدمات مشتریان خود شناخته شده بود، سر زد. «در حال بررسی بودم و کتاب قرمز مدیرشان ار روی پیشخوان دیدم. البته پرسیدم نظرشان در مورد آن چیست؟ آنها مانند انبه قرمز از این واقعیت خوششان می آمد که همه فروشندگان می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. دیدن اینکه کتاب قرمز مدیر چگونه می تواند با هر مدل تجاری کار کند بسیار عالی بود.

یک تکامل طبیعی

به عنوان یک فرنچایز، انبه قرمز به دلیل آموزش و پشتیبانی در سطح جهانی شناخته شده است. مفهوم سلامت سرویس سریع نیز در حال تبدیل شدن به یک فضای شلوغ است. ارلیش می گوید که آنها به سرعت در حال حرکت هستند تا مطمئن شوند که تقاضای مصرف کنندگان را برای پیشنهادهای شگفت انگیز خود برآورده می کنند.

انبه قرمز به سرعت در حال تکامل است و کتاب قرمز مدیر توانسته است همراه با ما تکامل یابد. من از آن به عنوان قانون یاد می کنم زیرا ابزار خوبی برای تعامل، ارتباط، پیگیری، آماده سازی و آمادگی بوده است. اکثر شرکت ها برای مدیریت همه چیز به چیزی نیاز دارند و ما قطعا کتاب قرمز مدیر را توصیه می کنیم.

فروشگاه‌های انبه قرمز با سودآوری بیشتر معمولاً تعامل بهتری بین کارمندان دارند.

– کریگ ارلیش، معاون عملیات