مدیریت برند به روش انبه قرمز

مطالعه موردی: انبه قرمز چالش ها   عملیات موفقیت آمیز چند واحدی منگو قرمز به راه حلی برای اطمینان از ثبات در فروشگاه ها و برای مدیریت ارتباطات در حین و بین شیفت ها نیاز داشت که می توانست با رشد شرکت سازگار شود. راه حل ها و مزایا کتاب قرمز مدیر کتاب قرمز مدیر […]

مشخص کردن دانش و هویت برند به عنوان پیش بینی کننده ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده

نام تجاری یک عامل کلیدی برای خانه‌های نرم‌افزاری بوده است، عمدتاً انتظارات مشتریان برای یک محصول پیش‌بینی‌شده و دارای تجربه در زمان واقعی. هویت و دانش برندها مجموعه ای از انتظارات را در ذهن مصرف کنندگان و کارکنان سازمان ایجاد می کند. این مطالعه عمدتاً اثرات هویت برند و دانش برند را بر ارزش ویژه […]

تصویر برند در مقابل هویت برند همراه با 10 راه برای ایجاد تصویر برند قوی

وندابن | آژانس °360 تصویر برند در مقابل هویت برند همراه با 10 راه برای ایجاد تصویر برند قوی دسته‌بندی نشده

مقدمه تصویر برند در مقابل هویت برند – هر دو موضوع ارتباط زیادی با نظر مصرف کننده دارند، اما تفاوت مشخصی دارند. جف بزوس، بنیانگذار آمازون، زمانی گفت: “برندینگ چیزی است که مردم زمانی در حضور آن ها نیستید در مورد شما می گویند.” . ( جمله نیاز به بازنویسی دارد) این یک بیانیه مناسب […]

راهنمای برتر برای ایجاد هویت برند

مقدمه هویت برند قوی یک شبه به وجود نمی آید. شما نمی توانید فقط چند رنگ را انتخاب کنید و به طور تصادفی یک لوگو را ایجاد کنید. شما باید به طور استراتژیک به طراحی خود نزدیک شوید تا هویتی بسازید که واقعاً نشان دهنده برند شما باشد و بتواند در حین رشد از شما […]

ایجاد اعتماد به برند ، چگونه انجام می شود

مقدمه چرا اعتماد به برند اینقدر مهم است؟ زیرا مشتریان وقتی به یک برند اعتماد می کنند دیگر به آن فکر نمی کنند. آنها آن را بارها و بارها می خرند، به اصطلاح کورکورانه، زیرا مطمئن هستند: آنها را ناامید نخواهد کرد. این رفتار چیزی است که اعتماد برند را بسیار ارزشمند می کند: این […]

4 عنصر از یک به روز رسانی موفق برند

وندابن | آژانس °360 4 عنصر از یک به روز رسانی موفق برند دسته‌بندی نشده

خلاصه : احیای برند موفق در یک لحظه اتفاق نمی افتد. میانبری وجود ندارد. تنها مجموعه‌ای از تصمیمات استراتژیک، خلاقانه و عملیاتی وجود دارد که اگر به طور مداوم اجرا شوند، یک برند را در مسیر ارتباط فرهنگی، عشق مصرف‌کننده و موفقیت تجاری قرار می‌دهند. گفتن این داستان بسیار هیجان کمتری دارد، اما در دراز […]

راهی بهتر برای ترسیم استراتژی برند

وندابن | آژانس °360 راهی بهتر برای ترسیم استراتژی برند دسته‌بندی نشده  برند

خلاصه: شرکت‌ها مدت‌هاست که از نقشه‌برداری ادراکی برای درک اینکه مصرف‌کنندگان در مورد برندهایشان نسبت به رقبا چه احساسی می‌کنند و برای یافتن شکاف‌ها در بازار و توسعه موقعیت‌های برند استفاده می‌کنند. اما ارزش تجاری این نقشه ها محدود است زیرا نمی توانند موقعیت یک برند در بازار را به معیارهای عملکرد تجاری مانند قیمت […]

بریف

فرم بریف خلق هویت بصری برند سلام و عرض ادباین فرم به ما کمک می کند تا دید بهتری از کسب و کار شما داشته باشیم. لطفا در تکمیل آن دقت لازم را مبذول فرمایید. صمیمانه از همکاری شما سپاس گزاریم

بازاریابی و فروش

وندابن | آژانس °360 بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش  مارکتینگ دیجیتال مارکتینگ، تحقیقات بازار، تحلیل مشتریان، بخش بندی بازار، توسعه محصول، مدیریت ارتباط با مشتریان، مزیت رقابتی، کانال های فروش، بازاریابی و فروش

فرآیند بازاریابی از لحظه‌ای است که ایده‌‌ی یک محصول،کالا یا خدمت در ذهن یک فرد یا سازمان شکل می‌گیرد تا لحظه‌ای که آن محصول به دست مشتریان می‌رسد و مشتریان آن را خریداری می‌کنند.

رمز موفقیت در زمان رکود چیست؟

در زمانی که بازارها در شرایط سخت و دشوار قرار میگیرند و بی ثباتی و رکود دامنگیر همه بخش ها می شود، چه باید کرد؟ مسلم است که کسب و کارها باید به کارشان ادامه دهند و نمی توانند  منتظر معجره باشند. اما در این شرایط چه گزینه هایی پیش روی شرکت ها است؟ در […]