مرکزاستراتژیک برند

:: مدیریت استراتژیک برند :: برند شخصی :: برند صنعتی
:: برند خدمات ::برند کالا ::برند آموزشی

برند سازی صنعتی

برقراری ارتباط سازنده با مدیران و رهبران پیشرو در عرصه کسب و کار و برندسازی

برندسازی شخصی

ارائه سیر مطالعاتی جهت رشد فردی و سازمانی مدیران 

برندسازی خدماتی

آموزش حرفه ای برند، با رویکرد تجربی و دانش محور توسط اساتید و صاحبان برند های ملی و کشوری

برندسازی سازمانی

محتوای تخصصی شامل تجربه نگاری و تحلیل ترندهای برندسازی و مدیریت استراتژیک برند در عرصه بین المللی

ارزش ویژه برند

اگر شما یک برند تجاری داشته باشید ممکن است در مورد ارزش ویژه برند تجاری و تاثییر زیاد آن بر موفقیت را شنیده باشید.

اما چرا ارزش ویژه برند مهم است؟ به رسمیت شناختن برند و آگاهی از برند بخش بزرگی از تأثیر یک برند بر جامعه است. این تاثییر گذاری به عنوان ارزش ویژه برند اندازه گیری می شود.

در این متن، ما راجب اینکه ارزش ویژه برند چیست و چگونه میتوانید آن را بدست اورده، حفظ و اندازه گیری کنید صحبت می کنیم.

رشد استراتژیک و توانمندسازی هدفمند

آموزش و راهبری برنامه محور مدیران و سازمان های پیشرو

مدیریت استراتژک برند

آموزش و تدوین سند های راهبردی برند بر اساس موقعیت یابی و نیازسنجی سازمانی مانند:سند راهبردی هویت برند، چک لیست های جذب، حفظ و ارتقاء شغلی منابع انسانی، تدوین برنامه جامعه بازاریابی و فروش، تبلیغات اثر گذار

آموزش مهارت های فردی

بیان ساده و کاربردی مهارت های نرم جهت رشد صاحبان کسب و کار، مدیران ارشد و مدیران میانی با بهره گیری از جدیدترین مطالعات دانشگاهیو انتقال تجربه داستان محور

78 - markaz -  -

برند رهبری در سازمان

عارضه یابی سازمان و ایجاد فرآیند های رشد و توسعه منابع انسانی با رویکرد رفتار استراتژیک بر اساس سند راهبردی برند. طراحی و اجرای روش های ارزیابی و ارتقاء شغلی منابع انسانی

مدیریت برندهای صنعتی

جایگاه یابی برندهای صنعتی بر اساس هویت برند و حضور در معادلات بازارهای صنعتی - آشنایی با جنبه پنهان نام گذاری برندهای صنعتی در عرصه جهانی. آموزش تفکر رایج و بهترین روند در خصوص آینده برندهای صنعتی

cropped موکاپ لوگو png - markaz -  -
برگزاری رویدادهای موثر
وندابن آژانس برندسازی و مدیریت برند

برگزاری رویدادهای موثر

دلایل مختلفی برای سازماندهی یک رویداد وجود دارد – افزایش آگاهی، اشتراک گذاری اطلاعات، آموزشی، تبلیغاتی، جمع آوری کمک مالی و سرگرمی. همه آنها با مزایای خود می آیند. یک رویداد خوب سازماندهی شده می تواند از نظر دید و حسن نیت تأثیر زیادی داشته باشد.

در این پادکست راهنمای شما در برگزاری رویدادهای موثر خواهیم بود.

با ما همراه باشید

عضویت در خبرنامه الکترونیکی

تجربه مدیران برندساز

برندسازی یک تفکر و روش زندگی است

مقالات برند سازی

گام های برند سازی

دوره های آموزشی

دیجیتال برندینگ
آموزش فرآیندی خلاق و استراتژیک است که به ایجاد ارتباط بین مشتری و محصولات یا خدمات شما کمک می‌کند.
ثبت نام
برندنیگ و رفتار سازمانی
آموزش با رویکرد سیستمی و برندسازی درابره علم مطالعه و کاربرد دانش و نحوه برخورد مردم، افراد و گروه‌ها در سازمان‌ها
ثبت نام
برندسازی و تجربه مشتری
تجربه مشتری برند جایی است که جوهره، وعده، ارزش‌ها و همه چیزهایی که نشان می‌دهد، برند انتظارات مشتری را برای تجربه تعیین می کند
ثبت نام

عضویت در خبرنامه الکترونیکی