مرکزاستراتژیک برند
:: مدیریت استراتژیک برند
:: برند شخصی
:: برند صنعتی
:: برند خدمات
::برند کالا
::برند آموزشی
برند سازی صنعتی
برقراری ارتباط سازنده با مدیران و رهبران پیشرو در عرصه کسب و کار و برندسازی
برندسازی شخصی
ارائه سیر مطالعاتی جهت رشد فردی و سازمانی مدیران
برندسازی خدماتی
آموزش حرفه ای برند، با رویکرد تجربی و دانش محور توسط اساتید و صاحبان برند های ملی و کشوری
برندسازی سازمانی
محتوای تخصصی شامل تجربه نگاری و تحلیل ترندهای برندسازی و مدیریت استراتژیک برند در عرصه بین المللی
مدل های برندسازی
What is a Brand Model? A brand model is essentially an understanding of the brand. It’s your ability to understand the components of branding – both for your company and for the branding world in general – and develop a model that explains how your brand will work, who it will reach, why, etc.
رشد استراتژیک و توانمندسازی هدفمند
آموزش و راهبری برنامه محور مدیران و سازمان های پیشرو
مدیریت استراتژک برند
آموزش و تدوین سند های راهبردی برند بر اساس موقعیت یابی و نیازسنجی سازمانی مانند:سند راهبردی هویت برند، چک لیست های جذب، حفظ و ارتقاء شغلی منابع انسانی، تدوین برنامه جامعه بازاریابی و فروش، تبلیغات اثر گذار
آموزش مهارت های فردی
بیان ساده و کاربردی مهارت های نرم جهت رشد صاحبان کسب و کار، مدیران ارشد و مدیران میانی با بهره گیری از جدیدترین مطالعات دانشگاهیو انتقال تجربه داستان محور

برندسازی رهبری
عارضه یابی سازمان و ایجاد فرآیند های رشد و توسعه منابع انسانی با رویکرد رفتار استراتژیک بر اساس سند راهبردی برند طرحی و اجرای روش های ارزیابی و ارتقاء شغلی منابع انسانی
مدیریت برندهای صنعتی
جایگاه یابی برندهای صنعتی بر اساس هویت برند و حضور در معادلات بازارهای صنعتی - آشنایی با جنبه پنهان نام گذاری برندهای صنعتی در عرصه جهانی. آموزش تفکر رایج و بهترین روند در خصوص آینده برندهای صنعتی
عضویت در خبرنامه الکترونیکی
تجربه مدیران برندساز
برندسازی یک تفکر و روش زندگی است

برندسازی یک راه ساده و کارآمد برای فروش است

سعی نکنید اصیل باشید، فقط سعی کنید خوب باشید.

اگر مردم باور داشته باشند که ارزش های مشترکی با یک شرکت دارند، به برند وفادار خواهند ماند

برند شما تنها مهم ترین سرمایه گذاری است که می توانید در کسب و کار خود انجام دهید