• تلفن02177395710
  • ایمیلinfo@vandabon.com
  • آدرستهران، تهرانپارس،خیابان جشنواره
  • ساعتهای آزادساعت کاری 9 تا 17
عضویت
بازاریابی و فروش

بازاریابی و فروش

بازاریابی مهم ترین کاری است که امروز می توانید در تجارت انجتام دهید، حتی اگر در نام شغا شما کلمه بازاریابی وجود نداشته باشد. همه انواع بازاریابی متمرکز است بر جلب مشتریان و ترغیب آن ها به خرید و اطمینان از اینکه ان قدر از خرید خود راضی باشند که بخواهند باز هم خرید کنند. آیا چیزی از این مهم تر هم وجود دارد؟ آیا هرگز بدون مشتری می توان کسب و کاری به راه انداخت؟

هدف وندابن این است که به شما کمک کنیم تا در کار حیاتی بازاریابی موفق شوید. در وندابن انواع مختلف بازاریابی را در مظر داریم، از جمله صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط که علاوه بر سرمایه پذاریف کارهای بازاریابی و فروش را با چندین کار دیگر بر عهده دارند. همچنین در وندابن برای مدیران و کارمندان سازمان های بزرگتر که روی طرح هاف برنامه های ، حمل ونقل محصولات و کالاها، فعالیت های تبلیغاتی، محصولات چاپی، وب سایت ها و سایر عناصری کار می کنند که به مشتریان و متقاضیان کمک می کند، برنامه های اجرایی داریم.

در وندابن این را درنظر داشته ایم که برخی از شرکت ها و سازمان ها تولید کننده و فروشنده کالای مصرفی هستند و بقیه نیز کالاهای شان را به صاحبان مشاغل دیگر می فروشند. برخی کالاهای صنعتی می فروشند و برخی دیگر کارهای خدماتی انجام می دهند. انواع مختلف کارهای تجاری تفاوت های مهمی با هم دارند. اما روش های خوب بازاریابی در هر جایی معجره می کند.

بازاریابی ممکن است بسیار سرگرم کننده باشد- گذشته از این خلاقانه ترین قسمت تجارت، بازاریابی است. در درازمدت بازاریابی مهم ترین اصل تجارت است.

منظور وندابن از برنامه بازاریابی، هر استفاده سازمان یافته و هماهنگ برای فروش، تبلیغات، کسب شهرت، ارائه خدمات مربوط به مشتری، ایجاد شبکه اینترنتی، ارسال مستقیم یا هر فعالیت دیگری است که هدف از آن برقراری ارتباط با مشتریان و تاثیرگذاری بر ان ها باشد. خلق یک برنامه، یعنی پرهیز از اقدامات پراکنده و بی هدف. در ضمن به معنی فکر کردن در این مورد ایت گه چگونه همه چیز در هم ادغام می شود و کمک می کند تا به اهداف تان در بازاریابی دست پیدا کنید. اگر در یک سازمان بزرگ کار می کنید یا صاحب تجارتی کوچک هستید، در هر حال به یک برنامه بازاریابی منسجم و حساب شده نیاز دارید!

منظور وندابن از مشتری کسی است که هر کالایی را که شما می فروشید می خرد. این مشتری ممکن است شخص، خانواده، کسب و کار، موسسه دولتی، مدرسه یا حتی یک راهی دهنده باشد. وندابن آن ها را هم مشتریان شما می نامیم و قوانین بازایابی درست شامل آن ها نیز می شود.

منظور وندابن از کالا هرچیزی است که به مشتریان می فروشید یا عرضه می کنید، خواه کالا باشد یا خدمات، فکر یا حتی یک فرد ( مثلا یک نامزد سیاسی و یا فردی مشهور). کالای شما ممکن است جاندار، یا بی جان و مادی یا غیرمادی باشد. بسیاری از مشتریان وندابن فروشنده خدمات هستند. اما اگر شما خدماتی ارائه می کنید، در اصطلاح بازاریابی، این یک کالا است و استفاده از یک وازه برای اشاره به هرچه یک شرکت قصد فروش آن را دارند، موجب صرفه جویی بسیار در زمان و هزینه می شود.

در ضمن فروش فرد به فرد، یکی از روش های متعدد فعالیت های بازاریابی است که زیر پوشش بازاریابی قرار می گیرد. شما به هماهنگی در فروش نیاز دارید، که خود این کار بسیار پیچیده است، و این حوزه را به فعالیت های گسترده تری مرتبط می کند که برای بالابردن فروش و جلب رضایت مشتری طراحی شده است. وندابن با تلاش های متمرکز برای موثرتر کردن تمام فعالیت های بازرایبی شماف روش های بهتری برای مدیریت فروش ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟